Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Obajtek ukrywa się za granicą? Były prezes Orlenu komentuje doniesienia mediów

Obajtek ukrywa się za granicą? Były prezes Orlenu komentuje doniesienia mediów

Festiwal koloru już niebawem we Wrocławiu. Będzie wesoło oraz kolorowo

Festiwal koloru już niebawem we Wrocławiu. Będzie wesoło oraz kolorowo

Polecamy

Matura 2024. Egzaminy potrwają do 25 maja. Zachować spokój, zostawić telefon

Matura 2024. Egzaminy potrwają do 25 maja. Zachować spokój, zostawić telefon

Główna wygrana w grze Lotto padła w Wieńcu w gminie Brześć Kujawski

Główna wygrana w grze Lotto padła w Wieńcu w gminie Brześć Kujawski

Napadał na kobiety w Pile. Rozbierał się przed nimi i okradał

Napadał na kobiety w Pile. Rozbierał się przed nimi i okradał