Komitet Obywatelski Faza I walczy o przywrócenie człuchowskiego biura obsługi klienta Energii. Przypomnijmy, że najpierw biuro Energi zlikwidowane w Człuchowie przewędrowało do Szczecinka, potem zlikwidowano je także w Szczecinku. Energa tłumaczy likwidację względami finansowymi i faktem – że większość spraw można załatwić przez internet. Co z osobami, które z internetu nie korzystają, lub ich spraw ta droga załatwić się nie da?
- Wasi klienci, a nasi mieszkańcy, którzy przymuszeni tzw. biznesowymi decyzjami, czyli przenosinami BOK, udając się z Człuchowa do Szczecinka w celu załatwienia bieżących spraw, w tym liczników do swoich obiektów i lokali, są odsyłania ze Szczecinka z kwitkiem dalej – do Słupska, Koszalina a teraz nawet do Gdańska – argumentują w piśmie do Energii przedstawiciele Fazy I.
Obecnie żeby spotkać się „twarzą w twarz” z przedstawicielem Energi z Człuchowa czy Bytowa trzeba przejechać około 100 kilometrów. Miejscowe biura obsługi zlikwidowano i przeniesiono najpierw do Szczecinka, potem zlikwidowano także to biuro, a klientów „zaproszono” do Koszalina, Słupska, Gdyni lub Gdańska. Czy Energa jest dla ludzi, czy ludzie są dla Energi? - pytają członkowie komitetu.
Aby udowodnić, że biuro w Człuchowie jest potrzebne komitet zaproponował otwarte spotkanie dla mieszkańców z przedstawicielami Energii i władzami miasta i powiatu. Dziś o godz. 17 w Miejskim Domu Kultury.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?