Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Niesamowita korespondencja z działem obsługi klienta. Klient chciał kupić roletę, ta była chwilowo niedostępna [zapis]

red.
Przeczytajcie niesamowitą korespondencja z działem obsługi klienta. Pan Krzysztof postanowił kupić w sklepie internetowym roletę. Był jednak problem z dostępnością rolety o danym wymiarze... Zobaczcie literacko doskonałą korespondencję między pracownicą działu obsługi a klientem. Naprawdę warto!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto