Czytelnicy "Dziennika Bałtyckiego" wskazali chojnicki Park 1000-lecia jako obszar proekologicznej działalności Kompanii Piwowarskiej, marki "Żubr". Wczoraj (piątek), w samo południe otwarto oficjalnie ufundowaną przez markę "Żubr" odnowioną część parku.
Tę zieloną oazę w centrum miasta zdobi teraz 125 drzew i krzewów, w tym brzozy, świerki, wierzby, thuje i forsycje. Sponsor akcji sfinansował też kupno i montaż 35 drewnianych ławek i 20 koszy na śmieci. O inwestycji wartej 50 tys. złotych przypomina też duża drewniana tablica.
Jak doszło do tego przedsięwzięcia?
- W 2004 roku rozpoczęliśmy specjalny plebiscyt skierowany do mieszkańców regionu, by wybrali zielone miejsce wypoczynku - relacjonował Tomasz Kanton, specjalista ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej. - Spośród kilku propozycji Czytelnicy "Dziennika Bałtyckiego" zdecydowanie wybrali chojnicki park. Bardzo nas cieszy, że do akcji włączyli się sami mieszkańcy Chojnic.
Akcja Kompanii Piwowarskiej stanowi początek potężnego przedsięwzięcia, jakim będzie w następnych latach rewitalizacja całego obszaru 16-hektarowego Parku 1000-lecia.
- Gratuluję tej akcji, bo łączy ona strategię marketingową marki "Żubr" z działaniami na rzecz środowiska - dziękował Arseniusz Finster, burmistrz Chojnic. - To miejsce stanie się bezpieczne, gdy będzie żyło na całej przestrzeni.
Wspólnie z miejskim samorządem oraz Kompanią Piwowarską apelujemy więc do mieszkańców, by sami czuli się odpowiedzialnymi współgospodarzami parku, nie dopuszczali do niszczenia zieleni i elementów małej architektury.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?