Członkowie bydgoskiego koła Młodzieży Wszechpolskiej zachęcali bydgoszczan do wspierania polskiej gospodarki i kupowania polskich produktów, szczególnie w polskich sklepach, chcąc promować tzw. "patriotyzm konsumencki".
- Często jest tak, że klient nie ma czasu zastanawiać się, jaki produkt nabywa, wkładając do koszyka pierwsze lepsze produkty. Uważamy, że nasza kampania, zwróci uwagę Polaków na codzienny wybór, na fakt – iż warto wybierać polskie produkty. W tym celu w sklepach i ich okolicach, pojawiły się plakaty i ulotki kampanii - informują organizatorzy akcji.
Koło MW w Bydgoszczy ulotkami chciało zwrócić uwagę mieszkańców miasta. W ich opinii komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia staje się pretekstem do zaciągania kredytów, a przez to kojarzą się one z zakupową konsumpcją.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?