1. zarejestrować się w naszym serwisie podając swoje imię i nazwisko (tylko do wiadomości redakcji)
2. odpowiedzieć w komentarzu na pytanie:
Mój ulubiony produkt z Lidla to… (i dlaczego)
Kosze otrzymają autorzy 7 najciekawszych i najbardziej oryginalnych odpowiedzi. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 19 grudnia do godz.8:00. Zgłoszenia osób niezalogowanych oraz niemających wypełnionego w całości profilu nie będą rozpatrywane.
Zapoznaj się z regulaminem konkursów w serwisie warszawa.naszemiasto.pl Kliknij tutaj!
Nowy Lidl przy ul. Kopalnianej
Z okazji otwarcia w dniach od 15.12 do 28.12 w sklepie Lidl w Warszawie przy ul. Kopalnianej 24 klienci będą mogli znaleźć mnóstwo wysokiej jakości produktów w promocyjnych cenach. Wszystkie świeże owoce, a więc asortyment „Ryneczku Lidla”, oferowane będą 20 proc. taniej. W promocyjnej cenie będą: kurczak świeży za 4,99 zł (1 kg, cena regularna 6,99 zł), filet z piersi indyka za 11,99 zł ( 800 g/ 1 opak., cena regularna 16,99 zł) oraz ćwiartka tylna z kurcząt za 2,99 zł ( 670 g/ 1 opak.). W nowym Lidlu będzie też duży wybór pieczywa - „Chrupiącego z pieca” np. pysznego chleba żytniego na naturalnym zakwasie za 1,69 zł (za 1 szt., cena regularna 2,49 zł). W promocyjnej cenie - 0,79 zł dostępne będą także croissanty maślane (1 szt., cena regularna 1,19 zł) oraz pełne ziarna pszenno-żytnie bułki fitness - 0,59 zł (1 szt., cena regularna 0,89 zł).
Klienci będą mieć także szeroką ofertę artykułów przemysłowych i tekstyliów – również w doskonałych cenach. W nowym sklepie w Warszawie znaleźć będzie można m.in. ciepłe piżamy dla całej rodziny, pościele dwustronne oraz maszyny do szycia.
Nowy obiekt sieci Lidl w Warszawie zlokalizowany przy ul. Kopalnianej 24 ma ponad 1200 m2
powierzchni sali sprzedaży. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 30 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 22:00, a w niedzielę od 9:00 do 18:00. Dla wygody naszych Klientów przygotowaliśmy około 80 miejsc parkingowych.
Jakość, świeżość oferowanych produktów i zadowolenie Klienta są dla nas priorytetem. Dlatego codziennie do naszych sklepów dostarczane są świeże owoce oraz warzywa w ramach Ryneczku Lidla, a od rana można kupić „Chrupiące z pieca” - pachnące pieczywo i ciastka odpiekane na miejscu. W nowo otwartym sklepie w Warszawie dostępne będą m.in. produkty docenianych, oryginalnych marek Lidl takich jak „Bluedino”, „Pilos”, „Pikok” oraz „Fruit Jumbo”. Dodatkowo Klienci będą mogli korzystać z oferty tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz z bogatej oferty tekstyliów i artykułów przemysłowych, które w naszej ofercie pojawiają się średnio dwa razy w tygodniu.
- Nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Stale dążymy
do tego, aby zapewniać Klientom ciekawą ofertę i produkty wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie
– podsumowuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?