Podsumowanie roku w Pogotowiu Drogowym
Pracownicy Pogotowia Drogowego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu patrolują ulice i pilnują stanu infrastruktury drogowej. W 2019 roku zabezpieczyli 901 awarii, które bezpośrednio zagrażały bezpieczeństwu uczestników ruchu. Oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, awaryjne uszkodzenia nawierzchni jezdni i chodników, braki w oznakowaniu poziomym - to najczęściej pojawiające się zgłoszenia.
Do zabezpieczenia awarii dotyczących wykruszeń nawierzchni jezdni zużyto 7813 kg masy asfaltowej na zimno. To najprostszy i najszybszy (ale doraźny) sposób uzupełniania ubytków w nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego.
Mieszkańcy korzystają z Miejskiego Centrum Kontaktu 19115
Pogotowie Drogowe jest w stałym kontakcie z mieszkańcami. W 2019 roku pracownicy tej jednostki otrzymali ponad 40 tys. zgłoszeń (zarówno od mieszkańców, jak i od innych jednostek miejskich). Zdecydowana większość za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Mieszkańcy najczęściej zgłaszali awarie oświetlenia i sygnalizacji świetlnej oraz braki w oznakowaniu poziomym i ubytki w nawierzchni jezdni czy chodnika.
Zobaczcie też:
Zobaczcie też:
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?