- Zamówiliśmy między innymi magnesy na lodówkę z obrazkami z Człuchowa - mówi Ryszard Szybajło, burmistrz Człuchowa. - Nowością wśród naszych gadżetów promocyjnych ma być również plastikowy brelok z żetonem do wózków sklepowych...
Inne nowości to chociażby kubki magiczne, czyli takie zmieniające wygląd pod wpływem temperatury. Miasto będzie promowało się również ramkami pod tablice rejestracyjne. Ma znaleźć się na nich napis „Człuchów - poznaj by pokochać".
Nową ofertę promocyjną przygotowują nie tylko człuchowianie. Również w Rzeczenicy myślą o tym aby promować się za pomocą nowych gadżetów.
- Na pewno będziemy mieli dwa rodzaje breloków do kluczy, nowe wzory koszulek i długopisów - mówi Tomasz Ginda, sekretarz Urzędu Gminy Rzeczenica. - Będą też nowe zestawy upominkowe. Zamierzamy je rozdawać naszym gościom, będą one jednak do kupienia w punkcie informacji turystycznej.
Być może promować w podobny sposób będą chcieli się również przechlewianie.
- Do tej pory o tym nie myśleliśmy - przyznaje Andrzej Żmuda Trzebiatowski, wójt gminy Przechlewo. - Zawsze wiąże się to z wydatkami finansowymi, ale... Można o tym pomyśleć. Mamy co pokazać. Może warto pomyśleć o mapach, może również o innych rzeczach. Wiem, że turyści szukają pamiątek.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?