66. urodziny oddziału PKO Banku Polskiego w Człuchowie w nowej, cyfrowej przestrzeni

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Człuchowie w październiku będzie obchodził swoje 66. urodziny. W dotychczasowej lokalizacji działał od 1992 roku. Teraz klienci banku mogą korzystać z cyfrowej i nowoczesnej przestrzeni przy Al. Wojska Polskiego 14, niecały kilometr od poprzedniego adresu.

W centrum Człuchowa, w sąsiedztwie Starostwa, siedziby GDDKiA, Urzędu Stanu Cywilnego i sklepów, klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z usług oddziału w nowej odsłonie. Po przeniesieniu placówki cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez barier architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka mały kącik dla dzieci.

- Zmieniamy się dla klientów w całej Polsce: Oddział w Człuchowie jest kolejnym w ostatnim czasie zmodernizowanym oddziałem PKO Banku Polskiego. W naszych placówkach koncentrujemy się na rozwoju technologicznym – standardem są m.in. stanowiska samoobsługowe, dzięki którym każdy klient samodzielnie wykona większość prostych czynności, jak zlecenie przelewu, sprawdzenie salda czy historii rachunku. To wszystko dlatego, że klienci coraz chętniej korzystają ze zdalnych sposobów kontaktu z bankiem. Oczywiście, zawsze można liczyć na pomoc doradcy w oddziale. Zachęcamy również, żeby umawiać się z pracownikiem oddziału za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej PKO Banku Polskiego – podkreśla Zbigniew Kalwas, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Gdyni.

W zmodernizowanym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Wystrój wnętrza ocieplają liczne akcenty roślinne oraz fototapeta przedstawiająca Jezioro Człuchowskie.

- Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Człuchowie to ważny i stały element miasta już od 66 lat. Często prowadzimy rachunki i wspieramy finansowo dwa, a nawet trzy pokolenia w r jednej rodzinie. Nasi klienci są z nami od zawsze, a to najlepszy dowód na to, że jesteśmy tutaj potrzebni. Z myślą właśnie o tych klientach zmieniliśmy adres i zadbaliśmy o to, aby wnętrze było nowoczesne, eleganckie i komfortowe. Teraz, obok bogatej oferty możemy zaoferować naszym klientom dobrze zagospodarowaną przestrzeń, w tym kameralne pokoje spotkań, czy urządzenie samoobsługowe, w którym klienci samodzielnie wykonają podstawowe czynności takie jak zlecenie przelewu czy sprawdzenie salda. Cieszymy się, że teraz w nowych warunkach możemy podtrzymywać relacje z obecnymi klientami i zyskiwać nowych – podkreśla Janina Rolbiecka, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Człuchowie.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w trzech kameralnych pokojach spotkań. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale obsługę klientów prowadzi 13 doradców: z zakresu klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz bankowości osobistej i hipotecznej.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Janiny Rolbieckiej, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Człuchowie:

• Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pani oddziale szczególnego zaopiekowania?

Jesteśmy małym miastem, znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich. Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują zaopiekowania i wsparcia zarówno w prostych sprawach takich, jak wypłata w bankomacie, jak i również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych. W naszym oddziale otrzymują pomoc zarówno w tych prostych, jak i bardziej skomplikowanych tematach.

• Jaki kierunek obiera Pani na najbliższy czas w działalności swojego oddziału?

Utrzymanie wysokiej jakości obsługi, tworzenie nowych i utrzymanie długoterminowych relacji z klientami oraz dotarcie do ich rzeczywistych potrzeb, czy też oferowanie pomocy w trudnych, przełomowych i zwyczajnych momentach ich życia. Będziemy kontynuować budowanie przestrzeni do pozytywnych doświadczeń klientów w bankowaniu z PKO Bankiem Polskim. Zależy nam, aby klienci polecali bank i oddział w Człuchowie.

• Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?

Wykorzystanie nowych technologii takich, jak urządzenie samoobsługowe i tablety do edukacji klientów. Wchodzimy w erę bankowości hybrydowej i dzięki tym urządzeniom będziemy mogli zachęcać klientów do bankowania za pośrednictwem kanałów zdalnych. Doradcy poprzez swoją asystę pomogą klientom w takiej obsłudze, pokażą jak w szybki i prosty sposób można załatwić swoje sprawy, oszczędzając to co dla wielu z nas jest bardzo ważne – CZAS.

• Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?

Regularnie odwiedzamy uczniów w szkołach prowadząc lekcje przedsiębiorczości. Od lat współpracujemy z lokalnymi szkołami w ramach programu SKO. Pracownicy oddziału są wielkim wsparciem dla szkół, czego przykładem są liczne wycieczki do oddziału oraz zaproszenia do szkół w celu poprowadzenia lekcji o tematyce bankowej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: 66. urodziny oddziału PKO Banku Polskiego w Człuchowie w nowej, cyfrowej przestrzeni - Dziennik Bałtycki

Wróć na czluchow.naszemiasto.pl Nasze Miasto